dålig sömn

fyysatan så dåligt jag har sovit inatt . somnat o vaknat stup i ett :/ o imorse vaknade jag inte ens av väckarklockan men försov mig som tur va inte ! bra jobbat .

igår kväll låg jag för mig själv o tänkte , mamma va i huvudet en hel del , kanske inte så konstigt med tanke på helgen som kommer . förstår inte men jag tänker inte på henne på samma sätt längre , förutom just runt  1:a maj . tycker det borde blivit bättre efter åtta år ?

nu är det dags att släppa ut vildarna , dom vill inte vara inne mera ! haha . sen mocka innan jag får ta en kaffepaus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON