helgens bravader !

joel kom hem i fredags :) mycket glad blev jag ! vi firade hans lillasyster som blev 18 år :) riktigt trevligt med god mat och trevligt sällskap :) även jag o joel fick gratulationer ;) hihi !
lördagen spenderades i sängen halva dagen ;) haha . skööönt :) orkade i princip inte göra ett skit ;) sen på kvällen åkte vi ut till svärtinge udde o joel svensson :) haha  . galen kille, blev att äta pizza o bara va :) lugnt o skönt :)

idag spenderades också haöva dagen i sängen innan det var dags för joel o åka tillbaka till arvidsjaur , sseeeeegt ! efter det åkte jag till stallet :) lina var där o skulle rida ut på bellami, så jag o Ginst följde med :) blev ett varv runt bäcken med en stark ginst !
han rids på hackamore nu eftersom han har en tand lös som ska tas bort, så tills dess vill vi störa den så lite som möjligt :)
kom nykomling idag med , Postman heter han, 4 årig kille på 1.80 efter cortez . snygg som tusan men otroigt stor. jätte gulligt ansikte :)

jaa just det , min älskade galileo flyttade till en annan i helgen :( usch vad jag grät :( men jag o tessan ska åka o hälsa på han . om jag orkar , fan vad hesmkt att han åkte !

slänger upp bild på nykomlingen imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON