hästmassören

imorgon ska jag vara i stallet kl 8, så borde sova nu :p hästmassören kommer till bullen o ginst :) hoopas dom får ordning på gammelmannen nu ! han ser inte fräsch ut alls för tillfället . men det blev värre efter skoningen så kanske dags o testa en annan hovslagare ?
annars har jag inte mycket mer inplanerat imorgon faktiskt . jo, ringa lite viktiga samtal ! får absolut inte glömma den här gången . ska boka lite tider o lägga upp lite planering .
ska nog fota lite imorgon med (y)

neh , nu ska jag kasta mig i sängen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON