FÖRLOVAD !

wiie :) i lördags satte vi på oss ringarna :) lyckligaste tjejen på jorden nu ! allt börjar verkligen bli riktigt bra o jag känner mig så levande :D helt underbart ! men kan ju dra helgen i korta drag då ;p

i torsdags då så kom joel hem , blev en mysig kväll :)
på fredagen var vi bara hemma o slappade , jag hade mega ont i ryggen så det var bara skönt :) ägnade all tid o energi åt varandra o TV:n , blev god mat o rött vin ihop med joels pappa :) trevlans !
igår förlovade vi oss :) älskling hade köpt jätte fina ringar :) <3 lyckliga jaaag :D sen blev det o åka tll pappas kompis o vara där en stund , sen till grannen o avslutade kvällen med hugos . trevligt :D
idag åkte joel tillbaka o kommer hem om nio dagar :( segt ...
jag åkte iaf till stallet o red ginst en sväng :) han är så rolig , bara ånga på o vara idiot stark tills han helt från ingenstans släpper o är helt klockren :s haha :D puckopålle !

nu ska jag nog titta på en film o halvdö ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON