dagen i stort sett :)

började med att underbara tessan ringde o6:45 -.-
då ko hom o lämnade zekevarg som skulle vara med mig idag :) så när hon åkte o jobba gick jag o zeke upp o la oss i säängen :D mm så skönt o sova när man vet att någon jobbar ;) enda nackdelen var att zeke inte fattat att han är en jätte stor rottis, o inte en liten chiaua
blev en slö förmidaag med zeke :)

sen gick vi till stallet, ojj vad zeke tyckte allt luktade äckligt o var tvungen att pissa ner de ;) haha . små garva hela vägen :) så söt :)
men han blev inte lycklig när jag mockat o gjort maten , för då blev det skjuts in i sadelkammaren för då skulle jag rida ginst :) klättrade i backen i kanske tjugo min. jätte fin var han , ,men otroligt tung med hackamore . hoppas det ordnar sej med hans tand ! tur att han är snäll ;)
sen lina jag leo i pessoat :) uuuiiiij vilken underbar häst :D hade jag vart rik hade jag köpt han dirr !

nu ska jag sura en stund!
tjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON