bea dricker te = HÖST

sitter i sängen i myskläder o en kopp te breedvid mig , det betyder att det definitivt är höst . usch .. vill bara ha sommar o sol o värrme ! älskar det ju .
men tänkte att jag inte har något vettigt för mig alls nu så ska skriva av mig lite .

kan säga att jag är MÅTTLIGT trött på en viss person , ALLT som händer är inte alla andras fel , o att sen sitta o gnälla o säga att "mansläktet" är dumma i huvudet , idiot svarar jag . jag har sett hur du har betett dig , o så som du gjorde , så är det du som är dum i huvudet , inte männen . det fanns en kille som gjorde ALLT för dig . du visste var han stod o hur han hade haft det innan , o som jag uppfattar det drog du nytta av det . sen var han inte rolig längre så du slog ner han mentalt o pissa på honom ! DET är så inihelvete elakt så det inte ens finns ord för det . så kom faan inte o klaga förens du själv kan bete dig . FALSKT är vad det är ... usch !

mitt i all ilska har jag en hel del andra funderingar . allt bara snurrar . det är lycka, undran, ilska , glädje, hopp förväntningar .. jag har ALLT inom mig just nu , o jag vet verkligen inte hur jag ska sortera dom i huvudet . det är tur att jag har ett fåtal glädje spridare runt mig :) dom gör mina dagar o jag behöver inte ens nämna dom , det vet dom nog själva :)

sen har jag insett att två personer i min närhet betyder mer än vad jag trott , o dom bryr sig mer än jag kunnat gissa ! B & C , ni är för goa :D o att ni glädjs så mycket åt mig nu är helt otroligt . o jag är så glad för eran skull , eran son är så otrooligt fin :D

neh , skriver jag mer så kommer jag bara klaga på att det är höst , kallt o svin tråkigt . att det finns så många idioter i min omgivning (nej jag är inte heller perfekt men jag kan inse mina fel) o att jag hatar när joel är i jauret .

tjiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON