uuuiiiij

vilken dag :P

stallet med lisa imorse. gjorde allt på automatik.. inget engarerad. bara trött och genomfrusen . sen umgicks  jag med min granne hela eftermiddagen.
senare på eftermiddan ringde tessan så jag ska jobba på städ imorgon :) roligt :D vill ju hellre ha ett dag jobb så hoppas det kan bli fler timmar :) vill ha en normal dygnsrytm .

imorgon efter jobbet blir det iaf att åka till ridhuset :) har abstinens nu ! mr rodeo behöver få ur sig energi kan jag lova ! galenpannan ! :D

o min överraskning är färdig fixad ! :D det kommer bli KLOCKRENT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON