trevlig kväll

nu har jag njutit av en trevlig middag med mina grannar :) det slank ner en o annan droppe vin o öl med :) hih . har suttit o disskuterat en resa till spanien nästa år med :D hoppas verkligen det blir av nu ! :)

joel ringde förut med :) han är så gullig mot mig nu o det märks att han vill hem , stackarn .

hoppas att få ett mail snart med ! tänker inte säga om vad än, det är lite för tidigt . men hoppas hoppas hoppas !!! det skulle vara underbart !

imorgon blir det stallet igen . postman är halt :( så ska pyssla med han o se om hans knä blivit ngt bättre . annars blir det lugnt för på måndag blir det att gå upp tidigt o jobba (y) :)

ne , nu ska jag vara social igen ! tjingeliiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON