minnen

satt precis o tittade igenom gamla bilder. inte alltid bra har jag lärt mig. har gått igenom en hel del skit de senaste åren , och ibland undrar jag hur jag själv har orkat ! senaste katastrofen var ju bara knappt ett år sedan ! :o allt går så fort att jag knappt hinner med . snart kommer säkert nästa katastrof men jag lär kara det med. fattar ändå inte hur jag lyckats ha sån otur men ändå vänt det till något bra :s

snart 8 år sen mamma dog
fyra år sen jag lämnade min underbara ponny
fyra år sen snobben dog
snart fyra år sen jag hade ett oerhört piss förhållande byggt på otroheter och svartsjuka och ensamhet. USCH !
en hemflytt, strax efter , inte kul!
2 år sen farmor dog
ett år sen, förhållande kris som tillslut redde ut sig till lyckligtvis ngt underbart

så TACK för det hände ngt underbart o det ska förbli så med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON