min fail dag ..

snö, jag brukar tycka om snö. men inte samtidigt som det blåser !
imorse började dagen med att åka till statoil för kaffe , mmums !
sen stallet, idiot kallt ! mockade o tog in djuren , pyssla lite sen hem .

sen blev det fail.. skulle ner o ge dom em mat, när jag ska åka hem med oskar inser jag att jag inte har mobilen på mig . så oskar ringer den o jag hör den inte. drar slutsatsen att den ligger kvar hemma . kommer hem o den är INTE hemma . KUL ! så jag fick GÅ hela vägen till stallet i motvind med snö som piska mig i fejset .. sur .. tillslut hittar jag mobilen i en havretunna :s HUR FAN HAMNA DEN DÄR ????
så skulle jag gå tillbaka hem i ovädret . vad händer då ? KLAFFS ! ner i en jävla slaskpöl o dyngsur om fötterna !
nej , jag var mindre lycklig .

skitdag .

nu ska jag duscha sen sova . tack för mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON