what a day :)

shit vilken värme ! solen gör mig såå brun o fin :)
var nyss o bada med ruba o kricka :) spelade volleyboll i vttnet :) dyng najs ! haha . så snart blir det ett par kalla här o sen dyng sova :p svin trött . min sommar är räddad med :D ska hjälpa tesan hela sommaren :D kommer lära mig massor o det känns dö bra ! i lik it :D
se om hon ringer nu i dagarna så blir det o knalla bort :p hiihi

nu är det baratyp två dagar kvar tills älskling kommer hem med :) skit stolt över han som står ut med att göra lumpen , men fan vad jag saknar honom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON