väckt av pappa

jaa min gulliga lilla pappa kom upp o väckte mig imorse :)
han ville ju säga hej då till sin lilla dotter !
nu åkte nämligen han o marie iväg på kryssning :)
dom erkänner det inte men oj vad dom kommer sakna lilla mig (a)
hahhaha !

nu blir det tomt hemma ett par dagar . pappa o marie är som sagt på kryssning, joel är i arvidsjaur, lajken är på betäckning ... känner mig lite smått övergiven ! men jag överlever. linda får stå ut med att ha mig i stallet iaf ;D haha . kan inte bara gå hemma o rulla tummarna ! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON