testar mig fram

jaa man kan ju iallafall ge mig cred för att jag faktiskt försöker :P
suttit ett tag nu o försökt få ihop en skaplig header , kändes som att det inte är någon idé att hänga upp sig på söten mer . inget illa menat så men aa. det på bilden är ju det jag lever för nu så :)
den får duga tills jag lyckas fixa någon bättre ;p

har fått några svar nu så får se vad det leder till :) hehe . ska bli spännande ! håler tummarna o hoppas för allt i världen att det ska gå den här gången :) börjar tagga lite inför skolan i höst med , så otroligt glad att jag kom in ! :D ska ringa csn imorgon o se så allt är som det ska vara :p haha . vill inte få massa problem när skolan börjat, bättre att ha allt fixat nu innan i tid .

har lite tvek inför helgen med , vet inte riktigt vad jag vill, eller jo jag vet vad jag vill men inte vad som är bäst för mig ! måste börja tänka på vad jag mår bäst av . kommer gå sönder annars tror jag , kan man det ? haha .
neh , nu blir det en cigg o sen ett JÄTTE stort glas saft o tv tittande :)

chill kväll i soffan med andra ord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON