stall görat idag

idag vart det jag som tog stallet :)
började med busponnyn aldiva , pigg o sammarbetsvillig som vanligt,
kändes som att hon ibland "hängde" i hackamoret , men blev bättre när hon trampa under sig bättre .
var nog en lite slö fason ;) haha .
chppen var helt ok idag , fortfarnde slö o noll framåtbjudning -.- men men
ham släppte efter o blev mjukare efter ett tag o då gick han helt okej :) fortfarande stel, och mest stel i högervarv .  
fick rida på väldigt långa tyglar (syns på bilderna) men det var för att jag har ENORMA vattenblåsor som gör svin ont. gjorde mindre ont med längre tyglar.
sen till min lilla bäbis :)
hero var helt underbar idag :) mysig o aaa !
blir bara så glad :D han verkligen njöt av uppmärksamheten o var helt underbar !
visst , unghäst fasoner har han men han var underbar för att vara han ;)
lite naffs o tripp på tårna får man ta  :P



aldiva


chip



hero


Kommentarer
Postat av: Linda

har dampet tappat luddet i nacken? -.-


URL: http://lindaboquist.blogg.se/ @ 2010-07-06 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON