skit!

idag gick det inget vidare i stallet . hero var en helt annan häst mot igår. kändes bara som jag gjorde fel hela tiden. självklart för att linda var med så skulle det gå piss, blir på något sätt nervös för jag vill ju att hon ska se hur bra det gått. men men, inte hållt på med han så mycket så blir väl bättre med tiden hoppas jag. vill ju verkligen att han o jag ska klicka så vi har något o se fram emot . han är ju världens underbaraste mys häst när han vill! det enda positiva var väl att han inte dampa totalt när jag hade på flugspray, bara backa lite o så. han slängde sig inte rakt bakåt o var inte livrädd (y) nu är det bara lajken som fattas. längtar enormt tills min pärla kommer hem! hon kommer nu i veckan :d då blir det massa mys o håller tummarna för att hältan är borta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON