så äkta , så rätt <3

Jag kan nästan se den
drömmen som jag drömmer
men det är en röst inne i mitt huvud som säger
"Du kommer aldrig nå den"

Varje steg jag tar
varje rörelse jag gör
känns förlorad utan riktning
mitt öde skakar

Men jag måste fortsätta försöka
fortsätta gå med huvudet högt

Det kommer alltid finnas nya hinder
jag kommer alltid försöka få dem att försvinna
kommer alltid vara en kamp mot uppförsbackarna
ibland får jag vara beredd på att förlora

Det handlar inte om hur fort jag kommer dit
det handlar inte hellre om vad som finns på andra sidan
det är kampen

svårigheterna jag möter
förändringarna jag gör
kommer ibland slå ner mig
men nej, jag ska inte krossas

jag kanske inte vet om det
men det är dem stunderna som
jag kommer minnas allra mest
måste bara fortsätta

Och jag måste vara stark
forstätta trycka på

Det kommer alltid finnas nya hinder
jag kommer alltid försöka få dem att försvinna
kommer alltid vara en kamp mot uppförsbackarna
ibland får jag vara beredd på att förlora

Det handlar inte om hur fort jag kommer dit
det handlar inte hellre om vad som finns på andra sidan
det är kampen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON