min bästa vän

jag har kommit på att inte förens nu har jag verkligen haft en bästa vän . visst har jag kanske sagt att någon är min bästa vän ,  men då hade vi inte glidit isär fall vi vart det . min bästa vän är han som alltid finns där för mig , han som alltid lyssnar och ställer upp. han som är ärlig vad det än gäller och som kommer med jätte bra råd när jag behöver dom . han som jag känner mig trygg hos , han som jag älskar .
min pojkvän är också min bästa vän . jag vill verkligen aldrig någonsin förlora honom ur mitt liv . kärleken är obeskrivlig <3
när jag är på skit humör o allt bara går åt helvete , då är det han som får mig att le o inse att jag löser inget genom att vara arg . han står alltid bakom mig. även fast vi tillbringar större delen av vårat förhållande 120 mil ifrån varandra , så spelar det ingen roll . vi finns för varandra o ställer alltid upp. det är vad jag kallar bästa vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON