fucking jävla skit liv

så förbannat trött på allt . vill bara försvinna ett tag! bort från allt o bara va! ingenting verkar gå speciellt bra nu :@ känner bara för att lägga mig ner o gråta! mitt huvud är fullt av tvivel o det snurrar miljoner tankar . vart fan är jag på väg? vad vill jag med mitt liv? förhoppningarna är jätte höga men innerst inne vet jag att dom kommer gå åt jävla helvete! varför skulle något helt plötsligt börja gå bra? vill flytta hemifrån o leva mitt eget liv . göra allt på mitt sätt o om det inte passar andra behöver jag inte bry mig! känner mig överflödig o mest ivägen vart jag än är :( mår skit av det men vad ska jag göra? känner mig inte riktigt hemma någonstans . det finns bara fyra stycken som jag litar på o mår bra ihop med, två av dom är inte ens nära mig nu . längtar till stallet imorgon o till heros glada blickar när jag kommer o myser med honom. min lilla prins <3

Kommentarer
Postat av: Linda

naeee bea det är inte ditt fel ditt mongo :o hon började bli konstig sen ja gick omkull med henne i våras, d v då allt började. jag menar inte bara hältan, ja menar hela lajken hon är inte samma häst som förra året d va mer d ja mena. oh du red ju henne inte ens förra året :P


URL: http://lindaboquist.blogg.se/ @ 2010-07-12 @ 09:30:33

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON