falska människor?

så jävla besviken .
jaa jag spenderar väldigt mycket tid med joel nu när han väl är hemma . men vi ses ju aldrig annars ? o så finns det dom som säger att dom förstår o aa , men tydligen inte ? för ik förbannat blir dom arga när det väl kommer till kritan ?? o varför bli sura för jag JAG inte hör av mig , har ni inrte en telefon ni med eller  ? det GÅR o ringa mig med så GAAH ! tänker inte sitta o ta emot skit som jag inte är värd. så lägg bara ner !

sen att man inte ens kan lämna sakr hemma utan tt någon jävel ska sno det gör mig faaan inte glaadre ! kan inte folk bara lära sig ? jag mår dåligt av att vara hemma pga det , inte så kul o behöva gömma varenda ägodel jag har !


Kommentarer
Postat av: Linda

vill ha in mina pengar bea och det snarast / mia


URL: http://lindaboquist.blogg.se/ @ 2010-07-29 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON