seg måndag

jaha , bäjbi började jobba idag o vad ska jag hitta på?
sitter hos carro nu men snart kommer hennes svärmor så då ska hon iväg på stan .. JAG DÅ ??! haha . vad ska jag hitta på ? ingen större lust o sätta mig o glo på TV direkt .. vill JOBBA ! men men , så äre med det .

ibland önskar jag att jag hade ett 7-16 jobb .. skönt det skulle vara o få lite struktur på livet . men får söka skola till i höst tror jag .. det här går ju inte .

längtar som en tok nu efter att få flytta hemifrån ! flytta ihop med joel . vill ha ett eget o slippa rätta mig efter massa andra personer hela tiden ! usch ..

NU blir det kaffe med carro !

TJING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON