orkar inte

jag ska sluta umgås med folk! ibland blir saker ändrade i sista sekunden för ALLA ! jag kan inte rå för allt som händer, och jag orkar bara inte . hästarna, jobbet o joel är min prio ett just nu , joel för att han aldrig är hemma knappt, hästarna för där kan jag vara den jag är och jag känner mig uppskattad och jag ÄLSKAR det . jobbet för cash is king . förlåt, men jag försöker hinna med alla, men jag gör inte alltid det. och INGEN förutom carro, sandra och oskar erbjuder sig att komma ut hit ibland. ingen annan gör det för att det är dyrt, tror ni det är gratis för mig att åka in till stan ? NEJ!

nu tänker jag ta dagen som den kommer. inga planeringar what so ever. förutom när det gäller hästarna o jobbet ,

annars har jag haft en bra dag ! skevat runt med alex o försökt hitta julklappar, men hitta bara saker jag vill ha ;) haha . har fotat halva norrköping med (fråga inte varför)

nu ska jag dricka mit kaffe o läsa min bok ;)

ciiiaaao


det fanns en tid då snön inte täckte hela rabatten, den tiden är förbi :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON