nyårsafton !

så var ännu ett år snart slut. fan vad fort tiden går :o satt o tänkte på nyår förra året och det känns inte alls länge sen. helt galet .
för våran del blir det att fira nyår tillsammans med mina kära grannar :) synd bara att laiza jobbar natt :( men vi får fira för henne med ! vi ska äta oxfilé och annat mumsigt . annarfs är jag inte mycket för att festa längre , men en hemma kväll med vin god mat o skitsnack kan jag med ;) haha . hoppas på att det blir lyckat och att alva inte blir allt för rädd för smällarna . men det ska nog gå bra tror jag .

nu ska jag läggaa på lite smink o börja fixa håret :)



måste ju lägga upp den stilige bilden från igår när Joel Svensson testade nyårs outfiten ;) stiligt värre !



GOTT NYTT ÅR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON