myyys

ligger fortfarande i sängen ;) ska alldeles strax gå upp o åka ner till stan :)
idag blr det en lunch  med sandra o sen upp till carro en sväng :)

vi skullle ju ha firat byår hos min pappa, men det blev ändrade planer.. han var tvungen att jobba så nu vetitusan .. ser ut som det blir att åka ut mot landet ändå och fira ett lugnt och mysigt nyår med min granne :)
huvudsaken är att jag slipper skåla med mig själv o att jag får vara med joel. inget fiasko från förra nyår TACK..

nu ska jag ta en dusch o bli människa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON