Mina syskon

Johnny
johnny är min äldre bror . han är fyra år äldre än mig . hn jobbar nu på Whirpool. han bor ihop med sin flickvän Mathilda . han spelar fotboll och det har han gjort typ hela sitt liv :) bilintresse har han !
<3

Tobias
Tobbe är två år yngre än mig. han går andra året på john bauer gymnasiet i någon idrottsklass ;) haha . vet inte exakt vad det heter. han är en stjärna i fotboll och har ett otroligt stort sinne för humor :D
<3

Jens
jensa är fyra år yngre än mig . han går i nian nu och vill börja på fordon på eber :) han spelar också fotboll och är väldigt duktig han med :) han är lillskiten som alltid kommer vara en liten gullunge i mina ögon :)
<3

plastsyskonen
marie har tre barn också :) cristoffer, sofie och robin :) jag ser dom som mina syskon :)
cricka gick ut gymnasiet i somras, sofie går första året på konditori/bageri och robin går i sjuan(?) i eneby :)



världens största familj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON