Min första kärlek

min första kärlek var nog min ponny Campari. han var mitt liv . jag gjorde allt för honom o det går inte att beskriva i ord hur mycket den fjanten betydd ë för mig . var jag arg,ledsen, glad eller bara borta i tankar var det han jag pratade med. han fanns alltid för mig.

men annars är det nog joel. jag har haft pojkvänner innan men jag har inte varit kär på riktigt förens nu . den känslan och den lycka han ger mig kan ingen annan ge mig. han betyder allt för mig. den känslan är helt otroligt, att verkligen ÄLSKA någon på riktigt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON