kaffe o snö

varför ska det snöa så förbannat ?? finns det inte tillräckligt med snö nu ? piss skit .. haha .

sitter i köket nu med en kopp kaffe , var precis ute o rökte men det var inte värt o frysa ihjäl kände jag . har nästan packat ner allt jag ska ha o snart bär det av mott carro :)
ska våldgästa henne hela kvällen tills min älkling kommer hem :D oooh vill att klockan ska vara nio nu ! har längtat i tre dumma veckor på den här dagen !!

i helgen lär det bli full rulle, överraskning + smörgåstårta med joels familj, sen blir det nog lite fest på kvällen med :D naaajs ! är egentligen inte ett dugg taggad för att gå ut men men, allt för älskling :)

näst vecka blir det jobb på måndag och tisdag iaf :) känns najs .. CASH ! haha . förhoppningsvis blir det ännu mer sen !

neeh , nu ska jag slänga ner resten i väskan o kolla så jag verkligen fått med allt, datorn vill laddas med för nu ploppar det upp att det är dåligt batteri, vilket gnäll !

neh men , aa .. haha .

Kommentarer
Postat av: Linda

aha okej, jo gör ja gärna för behövs saker för iingen av dom har så mkt. speciellt täcken!


URL: http://sutekidayo.blogg.se/ @ 2010-12-03 @ 11:52:42

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON