hos carro

sitter hemma hos carro nu o tar det lugnt :) det var ett rent helvete att ta sig hit ! bussen hemma var försenad så jag höll på o frysa ihjäl, när den väl kom fick jag åka gratis eftersom VÄRMEN INTE FUNKA !!!! åkte i en isbit på hjul, skönt? NEJ. sen väl i stan så var det BARA 17 min innan bussen kom pga halt väglag, FUCK vintern! så fick tina upp genom att mysa med lucaz. jag lyckades precis få honom att sova :) *stooolt* :D han är för söt den där ungen ! carro hade framkallat bilder med så fick en på mig o lucaz :) så fin var den :) ska in i en ram när jag kommer hem <3

ikväll blir det repning för fulla muggar , :) det blir nog kul !

ojj nu är det ju bara 2 dagar kvar tills älskling kommer hem ! ska bli så underbart ! han har lovat mig två hela veckor där han ska vara ledig o bara vara med mig :D mys ! ska bli så otroligt skönt att få hem honom igen . slippa alla ensamma kvällar .

nu ska jag tvinga carro att lägga på telefon som hon pratat i i en timma typ :P haha . hörs då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON