detta ångrar jag

vad jag ångrar . det finns nog en hel del jag ångrar som hänt i mitt liv. men ingenting jag ser tillbaka på och mår dåligt av idag . utan jag har valt att fokusera på det positiva och lära mig av mina misstag och göra resten av livet bättre .  det fungerar faktikst ! jag menar varför älta ? men för att nämna något jag verkligen ångrar så var det ett gammalt förhållande jag haft . det förstörde så mycket för mig och kan än idag påverka mycket i mitt liv. jag åångrar att jag föll för lätt och för fort. INTE okej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON