De senaste inläggen från "kalendern"

Dag 23
Det här får mig att må bättre.
något som får mig att må bättre är min underbara pojkvän, mina kanon vänner och hästarna .
Joel ger mig en enorm trygghet PLUS att han är min allra bästa vän.
Mina kanon vänner ger mig en hel del glädje och jag kan prata om allt med dom .
Hästarna ger mig ett lugn och jag vet inte hur länge jag skulle kunna klara mig utan hästar .

Dag 24
Såhär firar jag min jul.
Julen i år firades först hos joels faster och farbror med julfrukost och julklappar :) mycket skratt och fina klappar :) super nöjd !
sen åkte vi till joels mormor och morfar. där blev det julmat och en trevlig stämning :)
tack för en fin julafton !

Dag 25
En drömresa.
jag har ingen direkt drömresa men längtar något otroligt efter att få åka till spanien i september då det blir min allra första utlandsresa :) då åker jag ihop med Joel, alex, laiza alva och tim :D

Dag 26
Mina rädslor.
min allra största rädsla är att förlora en till personjag älskar. har förlorat tillräckligt. ibland har jag tillomed mardrömmar om att ågon av mina närmsta är med om olyckor eller helt enkelt bara väljer att lämna mig . det är npg min största rädsla.
en annan rädsla jag har är för KOR, äckliga lömska dhur ... dom går jag helst inte i närheten av .


min tomte flicka jag fick av joels faster och farbror :)


tomten :)


jaa , jag skulle fota granen och erik .. men joel var tvungen att hoppa fram mitt i bilden .. hopplös ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON