underbara veckor

nu är jag hemma efter två underbara veckor med min älskling :) <3
igår var det super mys på höög nivå :) blev först att äta piza o bara ha det trevligt :) sen bokade vi bowling , gick hem o svulla godis (a) sen bowla .. jag var BÄST dom första två serierna , sen gick det utför dom andra tre/fyra .. men förlorade bara med typ 12 poäng :D *stoolt*

idag blev det fika med hans släkt, sen hej då dags vid tåget :( efter det hade jag lite film mys med hans mamma, syster o hennes pojkvän :D städade även joels nya rum o gjorde fint :) bäddade rent o la ut matta o så :) blev jäätte bra !

nu ska jag däremot sova .. helt slut .


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han har blivit super fin! Rids varje dag nu, så det är stor skillnad :) Hur är det med dig då, hur går det med ridandet? :)


URL: http://escape.webblogg.se/ @ 2010-08-01 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON