sömnlös natt

gick inte o somna ! hade jordens halsbränna o var bara inte trött , så har inte sovit än :s låg o kollade på eclipse bla hela natten..  o snart äre dags för skola .. såå får lägga mig tidigt ikväll istället helt enkelt . ska alldeles strax hoppa in i en snabb dusch o sen fixa iordning mig , se om carro vill umgås en sväng innan skolan .. maybe .
annars tänker jag inte göra mkt efter skolan . känner nu hur trött jag faktiskt är . men  men , försent för det nu .

se om det är någon jag känner igen som ska gå i min klass då :p förhoppningsvis är det en del okända ansikten så man kan lära känna nya människor :D

neeh, duscha nu innann´carro ringer då .

tjingpling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON