lördag igen

vaknade med huvudvärk :( inget kul ! men tog en lång skön dusch så det försvann en stund .
ikväll ska det bli kräftskiva :) riktigt najs ! trevligt att umgås med bara familjen . borde nog öra det oftare , jag vet inte .
fick tråkig nyhet igår :( joel kommer hem på måndag men åker igen på fredag ... KUL ! aja . får väl vara glad för det lilla , men tyvärr är det jobbigt .. men han har bara fyra månader kvar så får bita ihop den sista tiden nu . det är ju egentligen inte så länge . men men , kunde ju  hoppas på en helg med han iaf men vi får vänta med det :p

idag flyttar zeven med :( lite tråkigt måste jag säga. mysig liten skit hund men han kommer nog få det bättre där han hamnar . se om carro o benny kommer förbi en sväng efter dom lämnat honom . har för mig hon sa det igår men inte säker . flum som alltid ! haha.

neh nu ska jag ta o fixa iordning mig lite o bli människa så min moster o kusiner inte blir rädda när dom ser mig :p

tjiing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON