kort sammanfattning

nu är det söndag o då passar väl en kort sammanfattning av veckan som gått ?

måndagen spenderade jag med jenny o hennes lilla bäbis :) blev helt kär i den lilla skrutten o min egen bäbisnoja växte o jag längtar faktiskt lite efter barn . kunde man inte tro om mig men visst ! haha .
tisdagen var ganska lugn , gjorde gentligen ingenting faktiskt . men det kan vara skönt det också :) man behöver det nog oftare än vad man tror !
onsdagen var jag som alltid med carro :p satt mest här hemma o rulla tummarna innan vi åkte o hämtade hennes karl :p efter det red jag blomman för första gången :) tyvärr inte blivit mer för veckan har varit hektisk :( men så fort man kommer in i rutiner igen så kommer det löpa på .
torsdagen gick undan .  var på stan en sväng med joels lillasyster :) mycket trevligt ! tackar jag för :) sen kom carro hit då hon hade krockat !!! usch vad rädd jag blev eftersom hon är gravid . men ingen fara , mer än att bilen inte är fin längre . IDIOTER se er för vart ni kör !!
fredagen spenderade jag hemma med min familj :) helt klart lyckat ! vi grillade sen satt jag pappa o styvmor ute på altanen , lyssnade på musik, pratade minnen o drack vin :) myspys !
lördag blev det kräftskiva med moster o hennes familj :) mycket gott o magen var tjocksmock efteråt :p haha. fick i mig x antal räkor, kräftor, vitlöksbröd, godis o annat gott :) nöjd !
så kortfattad så har det varit en riktigt trevlig vecka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON