back to everyday

då blev det återigen dags att säga hej då till älskling , den här gången för två hela veckor :( känns inge kul alls men så är det när man är "army wife". så jag får ligga här hemma med datan o kolla på one tree hill, plugga o va i stallet o med oskar för o fördriva tiden ;)

blir att åka upp till arvidsjaur med osakr v,42 för o gå på besöks helg hos joel :) ska bli kul faktiskt . funderar på att tvinga min farbror o träffa mig också , var ju ett tag sen nu . ser han inte så ofta sen han flyttade dit . men men , det blir nog bra :p

nu ska jag ner till stallet så jag är där när dom kommer tillbaka från tävlingen :)

tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON