bäbisens hjärtslag :)

innan det var dags för skola idag så fölljde jag med carro till barnmorskan, efter (som alltid) en del strul fick vi iaf träffa henne . o jag fick lyssna på bäbisens hjärtslag ! helt amazing as coolt SHIT!!!! jag kommer skämma bort den där ungen så carro tiillslut kommer ge mig besöksförbud :P hiihi.

sen blev det iaf skola. tycker det verkar riktigt bra o kommer nog trivas till 100% :) lärarna verkar klockreena o har redan fått lite kontakt med två tjejer i klassen , jonna o alexandra. (chockade av mitt minne va?)

efter det blev det fika med carro o sen senare tog jag o oskar en låååång kaffe med skämt på ovanligt låg nivå .. rakvatten oskar, den VAR dålig !! hahaha

lyckad dag iaf , imorgon blir det att dra till tessan efter skolan :D

sleeptiime nu , skola 8:30 - 14:30 imorgon (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON