tvätt, fika och plugg

det är vad dagen kommer bestå av . har tvättstugan nu till kl 16 och det är MASSOR tvätt, får se om allt hinner bli färdigt ;) haha . sen kommer Ruba nu på kaffe och sandra är på g hon med :) trevligt med lite besök :D skönt att inte sitta ensammen varje dag ;)
senare i em ska jag ta tag i lite arbetsmiljö och säkerhet , imorgon blir det omvårdnad för mikka o jag skulle plugga ihop då. lite skönt o kunna diskutera enheterna och få lite hjälp :) så det blir kanon :)

annars blir det lugn idag, hade så himla ont igårkväll, det enda som fick mage / rygg att lugna sig var badet , sen direkt ner i sängen och sova. fick sova ett par timmar innan det började igen men nu är det lugnt. så ska försöka hålla mig relativt lugn under dagen ;) inte lätt när det är femtiomiljoner saker som ska göras :p

Neeh , nu ska jag diska !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON