seg tisdag !

trött som ett litet mongo idag . INTE okej ..

förmiddagen gick smärtfritt ! mockade o pysslade i stallet som vanligt . smörjde även upp min sadel ! den blev något finare än innan ;) haha . red Fia på eftermiddagen , hon gick helt okej . lite pigg och blev tung i handen . släppte till slut som vanligt och då gick hon kanon bra :D den hästen är så otroligt häftig att rida :)

längtar lite till helgen . ska bli så roligt att umgås lite med Tessan igen ! SAKNAD ! <3 längtar längtar !

nu borde jag hoppa in i en dusch och försöka bli människa , vill inte somna riktigt än faktiskt .




Bildbomb från stall Stenbro



Ostronova



Galllileo


Tessan och Ostronova



Jag o Ginst




Postman , Ginst , Jag o Tessan


GINST :D





Tessan och Ostronova

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan bea du har lagt av dig på bloggen. Mer inläggg!

Måste veta vad du styr med där nere, nu e de ju inte hemma så jag har koll på dig ;p kraaaaam


URL: http://carolinecarinci.blogg.se/ @ 2011-03-16 @ 08:17:14

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON