tjaffs i munnen

kom hem från stallet precis .
red leo på banan o faan så tjaffsig han var ! han är stenhård i munnen o försöker dra tyglarna ur händerna på mig o slår med skallen första 20 min , sen bara släpper det o han trampar på framåt i låg form o är helt underbar :s
fattar inte riktigt varför ... sen är han en jävel på att kasta upp huvudet så man nästan blir nockad .. hmm ..

sen gicvk han iaf som en klocka , red i mycket serpentinbågar för o mjuka upp han i sidorna , tyckte han kändes spänd. började o arbeta ihop han ordentligt o mjuka upp han i skritten innan vi gick gfram i trav , ett steg i taget lixom . ett plus var att han inte var så uppstressad utan blev riktigt avslappnad o fokuserad när jag tvingade honom o tänka ! dutti heeest !

nu blir det lååång varm dusch , mina muskler är ordentligt spända ..


Kommentarer
Postat av: Gah.

Hört talas om martingal?

@ 2010-09-23 @ 13:51:05
Postat av: bea

haha jaa det har jag , men vad i helvete har det med munnen o göra ?


URL: http://beatricefahlstedt.blogg.se/ @ 2010-09-23 @ 14:10:02
Postat av: Linda

Pröva bettlöst?


URL: http://lindaboquist.blogg.se/ @ 2010-09-23 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON