irritation!

jag skulle nog tamejfaan hoppat över den här ur usla dagen ! bara sovit igenom den !!

vaknade på helt fel sida, åkte till stallet i regnet , fixade lite o släppte ut dom i hagen.
hem, fika med grannen, bråkade med äckliga kontorsnissar :@ dryga som as är vad dom är. tror dom är bättre än alla andra tills man bevisar motsatsen . HATA
sen frös jag halvt ihjäl i stallet på eftermiddagen , yeeeey ! mina fötter var genomblöta o iskalla så det gjorde svinont när jag duscha :( blä!
sen hitta jag inte mina grejjer som vanligt .

o den här otroliga tröttheten! retar mig på alla småsaker, men listat ut vad det beror på, så dags o göra något åt det .

PISSDAG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON