fullproppad dag !

ojoj oj . ska rida ginst bort till marby sen vid två tiden .  ska till smedjan och få nya skor. sen tillbaka till stallet när han ärr klar, då är det leos tur :p honom ska jag köra med pessoat tror jag . han var su sjukt duktig igår :) så tessan sa att vi linar varannan dag ett tag o ser om han släpper helt. än sålänge trivs han med det :D

så aa , kommer inte vara klar förens fem sex, men det är bara bra , vill ha massor o göra nu tills torsdag kväll, s tiden går fort tills älskling kommer heem . nu har han snart varit borta i två dumma veckor :( i dont like . men men, snart är han hemma för alltid , bara typ en o en halv månad kvar <3

NU ska jag göra nytta o ringa lite samtal :p

TJIIIIING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON