kläd ätande djur ?

finns det djur som äter kläder ? det måste det göra för mina kläder bara försvinner från ingenstans :o inte normalt ! om jag upptäcker djuret borde jag bli rik tycker jag ! haha . jag tror inte garderoben eller tvättmaskinen äter upp dom så vem/vad är det ? ganska frustrerande när jag vet vart jag lagt ett visst klädesplagg, sen är det inte där när jag ska ha det ... ordentligt iriiterande ! haha . förhoppningsvis dyker det upp , har bara hunnit använda den en gång ju :( blir lite ledsen ..

borde gå o sova för ska upp tidigt imorgon , men vill inte ! haha , skulle inte kunna somna om jag gick o la mig heller så känns lönlöst :p haha . ligga vakeno se dum ut är inte direkt utvilande så kan lika gärna sitta här o försöka bli trött tycker jag !

imorgon kommer en av mina alla oskar hit .) hoppas på en kaffe o skitsnack innan vi ska åka o hämta älsklingen <3 då trodde oskar att vi skulle åka o äta med , har inte kunnat kolla det med joel för han är som vanligt otroligt upptagen ;) haha , vem vet vad han håller på med uppe i skogarna :o haha .
imorgon kommer han iaf hem o då kan jag njuta av att få vara med min pojke i hela två veckor :D känns awsome ! <3


funderar på att bli blond igen med, saknar mitt håååår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON