besviken

jag fattar inte vad problemet är! en jävla fotbollsmatch på tv är viktigare än att umgås med sina vänner? jag fattar inte.. men då vet jag ju vad den vänskapen betyder! jag ska aldrig mer försöka engagera mig för att kunna träffa vänner som alltid har annat för sig, när man än frågar o vad man än har för förslag. blir så irriterad! jag menar, jag vill träffa mina vänner. men en speciell person har nekat att träffa mig alldeles för många gånger nu, så besvikelsen är på max . jag ger mig. som jag sa till personen förut "hör av dig när du vill ses" jag är inte långsint alls. men jag tänker inte jaga . jag kanske överreagerar men fuck that . orkar inte tjata för att träffa mina vänner . det finns två ändar på en telefon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON