vacker höst dag

började dagen med en klättertur på leo , älskar höstmornar , så underbart ridväder :) märks att det är höst för leo har fått sån energi :)
efter stallet följde jag med tessan till stan o skeva runt på citygross :D treevlans !
lilla anabola var självklart med också ;) luktade gott med hund andedräkt i heeela bilen ;) haha .

nu sitter jag hos min granne o njuter av massage stolen ;) i like it ! känner verkligen hur smärtan försvinner mer o mer :) trodde inte den skulle funka men joorå :)

nu vet jag inte vad den här dagen har o bjuda på för mer kul , men men , något skoj ska jag väl lyckas hitta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON