premiär turen :)

uuij vilken naajs dag , förutom den hemska blåsten !
jag o tessan red först ut en sväng , jag på killen o tessan på fina Ginst :) efter det var det dags för lilla Novas premiär tur efter hennes sjukdom (tjocktarms infektion) så jag red henne o tessan red gallileo :) blev två mysiga turer på fältet o lite i skogen .
ska hjälpa tessan med att klättra med Nova o så , så att hon bygger upp lite muskler o bli i form igen :)

imorgon blir det stallet från morgon till kväll kan jag gissa :) ska fixa o grejja inför söndag då det bär av mot linköping för tävlingar :) hoppas på att det går fiin fint ! så blir en massa putsande o pyssel imrogon :)

nu ska jag titta klart på filmen jag somnade till förut :p haha . vart lite trötter !

see yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON