patetiskt

suttit o läst typ fem olika bloggar nu , o jag orkar inte ens bry mig om att läsa längre . fyra av fem handlade om massa problem o budskapet var typ "shit vad synd det är om mig"
hallå??? ingenting blir bättre om man inte gör något åt det ?? jag ar gått igenom en hel del redan i mitt liv, o inte faan hakar jag upp mig på allt negativt , utan jag håller fast vid det bra som händer .. jag vet inte om jag har fel men mår man inte bättre om man gör så?
jag menar , fokusera på det positiva, o vid sidan omm, jobba på det negativa till något bättre . ingenting hjälper av att bara må skit , för hakar man sig fast i att livet suger o allt bara går åt helvete , tro faan att det inte blir någon ändring . men ändrar man sin attityd o inställning kanske det sker en förändring ?
efter mamma , farmor o alla misslyckanden jag gjort har jag lärt mig det . fokusera på det positiva o försöka göra det negativa till det bästa som går . sluta aldrig kämpa utan LEV !
åldern på dom jag läst om har varit mellan 16 o 24 , faan livet har ju bara börjat för oss !
sluta deppa, ta ett krafttag o gå vidare !
klarar man det inte ensam finns det säkert dom som kan hjälpa, men ingen kan ändra din inställning o attityd, det måste man göra själv .

FIGHT FOR YOURSELF !


Kommentarer
Postat av: Malin

håller med dig !

@ 2010-09-08 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON