trött på rasism

nu är jag trött på allt snack om rasism o bla bla !  sluta döma folk o dra dom över en kam !
jag har absolut ingenting emot utlänningar . har snarare något emot dom som dömer dom utan att riktigt veta något . 
många snackar om hur dumma i huvudet utlänningar är, att dom förstör sverige , att dom är kriminella o farliga , att dom är höga jämt o blaalbla ! BULLSHIT! visst , det finns väl skithögar som är utlänningar , emn hur många svenska skithögar finns det inte då ?
bara för att du är från jamaica o har dreads betyder det inte att du röker maruijana . 
bara för att du är från irak o klär dig annorlunda betyder det inte att du är en självmordsbombare
bara för att du är från sverige o är blond med blå ögon betyder det inte att du är en ängel ! 

jag har vberkligen tröttnat på allt skit . ! 

jag har försökt vara neutral i frågan , men nu har jag fått nog . ALLA invandrare är inte idioter o livsfarliga, ALLA svenskar är inte små änglabarn som aldrig gör något . det finns LIKA MÅNGA av varje ! 

sverige kommer inte få mindre kriminalitet om alla invandrare flyttar , det kommer se precis lika dant ut . 
det kommer inte bli miljoner mer jobb om dom flyttar ut . 

aja , nu fick jag en del av allt jag har i skallen sagt . skulle bli alldeles för långt inlägg om jag rensade hjärnan totalt !  


Kommentarer
Postat av: Tess

Skitbra sagt Bea :)! Klockrent! <3

@ 2010-09-22 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON