hatar hej då

nu trilla tårarna igen , chockad ? neh inte speciellt...
blir alltid såhär depp o mongo när joel åkt tillbaka . mår som en prinsessa när han är hemma o tar hand om mig hela tiden, bara finns för mig inom räckhåll ! inte 120 fuckiing mil härifrån :'(
visst det är snart över , bara drygt två månader kvar . men det är fortfarande miljoner mer hej då ! jag HATAR hej då . jag ska alltid spela så jävla stark o aldrig visa hur jävla jobbigt det är , men det är det ! skulle helst av allt vilja kasta mig i hans famn där på station o gråta o be han stanna hos mig , men vad skulle det göra? jo att HAN mår dåligt av att åka , o det vill jag inte . jag vill inte ge honom dåligt samvete . så jag stänger det inne tills han är iväg, då tjuter jag som en bäbis.

kvällarna är värst , det är då jag tänker mest ..

vill ha hem min pojkvän nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON