blää

jag är så grymt otroligt mega rastlös o har så extremly tråkigt ! suttit o pratat i telefon i typ TIMMAR med jenny :p haha . roligt liv jag har .. haha . neeh men kul  o höra om allt som händer bland gamla vänner jag valt o inte träffa längre . all drama är mycket mer intressant o rolig på avstånd ;) hahahaha ! såååå patetiskt ;)

imorgon blir det stallet på förmiddagen o typ många timmat framåt . ska bada lille gallileo inför tävlingen påmlördga , lergöken ska blii fin , så blir grushage för honom efter duschen ;)
annars äre väl bara o packa alla saker som gäller , mer än så behövs nog inte förberedas .

sen  på kvällen ska jag dricka vin :) chill kväll hos grannen :) ganska soft start på helgen :) ska försöka ta mig ut till jenny någon dag med :) mysa med tilde o snacka skit med jenny ! haha , wunderfull :D

NU ska jag slöa ner mig i min säng o läsa massa bloggar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON