Oj oj!

Mycket har hänt ! Min lilla fis är inte tandlös längre :D två små framtänder i övre käken har tittat ut :) stor pojke nu ! Dom säger att det brukar komma i nedre först men min son vill inte vara som alla andra ;) haha !

Idag ska jag ÄNTLIGEN till min fina häst ! Inte kunnat vara där på hela veckan :/ så idag blir det ett pass på fältet med T och Ginst :) nu är vintervilan över och jag måste skärpa mig o få igång honom nu ! Ska bli så skönt ! I måndags blev han vaccinerad också, om vaccination om 6-8 veckor eftersom förra ägaren inte skötte det där -.- bara varit lögner o strul från henne men men .. Jag har iaf den finaste hästen ! :) prinskorv !

Nu ska här mysas med familjen då J jobbat i Västervik hela veckan :/ men nu är han hemma !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON