I mina ögon syns du inte

Nu har jag nått punkten då jag totalt tröttnat på att ens försöka. Att man inte kan förstå hur man beter sig mot andra människor och att man gör fel är patetiskt, sen att lägga skulden på någon annan?
Jag kan iaf stå för vad jag sagt och gjort, o jag ångrar INGET. Därav gjorde jag valet att inte finnas i personens liv, men inte ens det kan accepteras utan då ska man fortsätta och vilja starta nya bråk och konflikter? Snälla .. Dags o ge upp , i mina ögon syns du inte .

Idag har vi iaf gjort hand och fotavtryck på sensus som vi ska fixa till nästa vecka :) svin kul :D hoppas det blir fint !
Sen blev det en sväng på stan, köpte julklappar till Arvid (tidigt men leksaker är dyrt) och åt lunch med Cim och oliver.

Nu har mammas lilla hjärta somnat och snart kommer Joel hem. Då blir det att åka ut till Keeper :)

Älskar mitt barn, min sambo, min häst, hela min familj och alla underbara vänner som alltid finns där. Ni betyder mer än ord kan beskriva <3


Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

Vilken sötning!

Jag brukar ta 300 =)


URL: http://inhatewetrust.blogg.se @ 2012-11-06 @ 19:03:53
Postat av: Emma Roodla - Fotograf i Norrköping

Åh så söt :)!


URL: http://babiidarling.blogg.se @ 2012-11-07 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON